22 Φεβ 2011

Κουλουμπαρίτσης Ν.: Παραιτήθηκε από Πρόεδρος του Συνδικάτου Οδηγών της ΕΘΕΛ


Εδώ και λίγο καιρό έχουν ξεκινήσει διεργασίες στο συνδικαλιστικό κίνημα. Εξελίξεις που φέρνει το βάθεμα της κρίσης στην ελληνική οικονομία και η διαχείρισή της από την κυβέρνηση στο πλαίσιο της επιδιωκόμενης δημοσιονομικής εξυγίανσης και της εφαρμογής των όρων του μνημονίου. Σήμερα ο Πρόεδρος του Συνδικάτου των οδηγών της ΕΘΕΛ Ν. Κουλουμπαρίτσης, που ανήκει στην ΠΑΣΚΕ, υπέβαλε την παραίτησή του από την Προεδρεία του Σωματείου.
Επικαλείται λόγους «συνέπειας, αξιοπρέπειας και αρχών» αφού η ανάδειξή του σ’αυτήν τη θέση έγινε με ψήφους της ΠΑΣΚΕ και της ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ».
Ισχυρίζεται ότι έμαθε την αντικατάστασή του από τη θέση του γραμματέα της ΠΑΣΚΕ, έπειτα από την τοιχοκόλλησή της στα αμαξοστάσια της ΕΘΕΛ. «Το Καταστατικό της ΠΑΣΚΕ προβλέπει ότι την πρώτη ευθύνη έχει ο Γραμματέας της Παράταξης του χώρου». «Με την πραξικοπηματική αντικατάστασή μου γίνεται σαφές ότι η παραμονή μου στην θέση του πρόεδρου δεν μπορεί να συνεχιστεί. Το ζητούμενο για μένα δεν είναι να κατέχω αξίωμα, αλλά να εξυπηρετώ τα συμφέροντα των εργαζομένων. Οπότε, δεν μπορώ να δεχθώ να κηδεμονεύομαι ούτε μπορώ να είμαι υποχείριο».
«Στόχος μου ήταν η διατήρηση της αυτονομίας και της ανεξαρτησίας των αποφάσεων του συνδικάτου, «μακριά από "κυβερνητισμούς"». «Προφανώς, αυτό ενόχλησε κάποιους και ιδιαίτερα τους ενόχλησε η ανακοίνωση του συνδικάτου μας ενάντια στον απεργοσπαστικό μηχανισμό που επιχείρησαν να στήσουν διοίκηση, υπουργείο και κάποιοι παράγοντες».
«Με συνέπεια στις αρχές και στις αξίες της ΠΑΣΚΕ, αλλά και διατηρώντας την ιδεολογική μου ταυτότητα και την αντίληψή μου για το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα των οραμάτων μας, παραιτούμαι από την θέση του πρόεδρου του Συνδικάτου και δεσμεύομαι ότι συνεχίζω να είμαι δυναμικά παρών μπροστά στους αγώνες μας, ώστε να δικαιωθούν οι στόχοι μας».
Δεν μπορεί κανείς παρά να σημειώσει τη συνέπεια της στάσης ενός συνδικαλιστή ο οποίος βάζει το σύνολο των εργαζομένων που εκπροσωπεί πάνω από την παράταξη από την οποία προέρχεται. Τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων πάνω από τις αποφάσεις της παράταξης. Περιμένουμε τις εξηγήσεις της ΠΑΣΚΕ για να τις δημοσιεύσουμε, γιατί οι κατηγορίες του Ν. Κουλουμπαρίτση είναι βαρειές. Αφού ακούσουμε και τις δύο πλευρές τότε θα τοποθετηθούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: