΄Υπουλο χτύπημα... σε βάρος των νοικοκυριών από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι οποίες προχώρησαν όλες μαζί σε αυξήσεις τιμών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Οι ανατιμήσεις, όπως αποκαλύπτουν στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και δημοσιεύει σήμερα το «Εθνος της Κυριακής», έγιναν σε όλη την γκάμα των φθηνών βασικών αγαθών.
Τρόφιμα, γάλατα, απορρυπαντικά, καλλυντικά και χαρτικά ακρίβυναν έως και 23,48% σε μια περίοδο κατά την οποία οι οικογένειες δεν προλαβαίνουν να μετρούν τις απώλειες των εισοδημάτων τους, από τα φορολογικά μέτρα, την ανεργία και τις μειώσεις των μισθών. Οι πολυεθνικές και εγχώριες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ακριβαίνουν τα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα, στα οποία καταγράφεται μεγάλη αύξηση της ζήτησης, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους εξοικονόμησης δαπανών. Πωλούνται φθηνότερα σε σχέση με τα επώνυμα είδη, αφού δεν επιβαρύνονται από κόστη διαφήμισης, προβολής στα ράφια και συσκευασίας. Οι όμιλοι του λιανεμπορίου αποκομίζουν καθαρά κέρδη από τη συγκεκριμένη κατηγορία των προϊόντων. Carrefour, Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Βερόπουλος και Μασούτης πρωταγωνιστούν στο κύμα ανατιμήσεων, εν μέσω οικονομικής ύφεσης.Πολυεθνικές αλυσίδες χρωστούν χρήματα έως και 6 μήνες σε βιομηχανίες τροφίμων, με πρόσχημα την έλλειψη ρευστότητας.
Συντονισμένη επίθεση... στο πορτοφόλι των μικρομεσαίων εισοδηματικά νοικοκυριών εξαπολύουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αυξάνοντας έως και 23,48% τις τιμές βασικών καταναλωτικών αγαθών και συγκεκριμένα των φτηνών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Οι αλυσίδες από αυτά τα προϊόντα κερδίζουν και προχώρησαν σε αυξήσεις τον περασμένο Νοέμβριο, όπως προκύπτει από το Παρατηρητήριο Τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου